Vrijwilliger worden

Zonder vrijwilligers geen Scouting Made!
We zoeken altijd vrijwilligers bij Scouting Made, bijvoorbeeld voor onderstaande functies. Maar ook als deze functies je niet passen dan is er altijd wat te doen. Enthousiasme is belangrijkers dan ervaring. Neem contact op met This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. als je vragen of interesse hebt.

Wij bieden al onze vrijwilligers de kans om deel uit te maken van een enthousiast team dat samen werkt om voor ongeveer 80-100 leden een plezierige en leerzame vrijetijdsbesteding te organiseren. Buiten vergoeding van redelijke onkosten, krijgt geen enkele vrijwilliger binnen Scouting Made een financiële vergoeding.

LET OP: al onze vrijwilligers dienen een Verklaring Omtrent Gedrag te kunnen overleggen.

Groepsvoorzitter

Wat ga je doen?
Samen met het bestuur zorg je voor de algemene aansturing van de groep. Je bent de vertegenwoordiger van de groep naar de gemeente en andere externen, zoals andere scoutinggroepen in de gemeente Drimmelen en de regio. Je leidt de groepsraad en bestuursvergaderingen en draagt actief bij aan het meerjarenbeleid, jaarplan en taakverdeling binnen de groep.

Wat moet je kunnen?
Je moet communicatief vaardig zijn en een echt teamspeler. Je bent in staan om mensen te motiveren en te verbinden.

Hoeveel tijd kost het?
Het bestuur vergadert ongeveer 10x per jaar, de groepsraad is ongeveer 5x per jaar. Naast vergaderen zijn er natuurlijk nog andere bestuurswerkzaamheden en activiteiten.

Globale tijdsbesteding ca. 10 uur / maand, op diverse dagen in de week.

Algemeen bestuurslid

Flex vrijwilliger

Draag jij Scouting Made een warm hart toe? Wil je graag eens helpen, maar heb je niet de tijd om elke week klaar te staan?
Dan is flex vrijwilliger worden iets voor jou!

We zoeken:
Klussers, Tuiniers, Organisatietalent, PR talent, Fondsenwervers, activiteiten ondersteuners, vervoerders
En nog veel meer…

Al heb je maar incidenteel tijd, ook dan kan je helpen als Flex-vrijwilliger. Je komt op onze lijst van vrijwilligers. Als er een klus te doen is, dan benaderen we jou op de manier die jij prettig vindt. Je mag dan beslissen of de klus iets voor jou is. Je kan je ook weer ieder moment afmelden.
Ga naar www.scoutingmade.nl/flex