De Kierewietstam (21-99 jaar)

De Kierewietstam... is opgericht op 30 oktober 2004. Is officieel van start gegaan per januari 2005. Heeft gemiddeld 25 leden, variërend in leeftijd van 21 tot ???

De Kierewietstam bestaat uit ongeveer 25 leden, dit zijn mensen die leiding zijn (geweest) bij Scouting Made, maar ook ouders van leden die graag scouting willen draaien of andere mensen die niets met de groep van doen hadden... Ook zij vinden vinden hun weg naar onze gezellige stam!
De Stam vindt het vooral belangrijk om leuke activiteiten te ondernemen met elkaar.
Daarnaast zijn stamleden (op verzoek) in te zetten bij groeps- of speltakactiviteiten.

Wat doen wij met de stam zoal?

Op de laatste zaterdag van de maand draaien wij. Rond de klok van 18u gaan we eten en daarna wordt er een programma gedaan. Koken en programma doen we met tweetallen in toerbeurt.
Ondernomen activiteiten zijn o.a. trampoline springen, Nacht van de Nacht, de i-scout, koken, Ik hou van Holland, nacht tocht, Wedden Dat?!, Who's the man, weerwolven, Sinterklaasdobbel, top 2000 Muziekprogramma, etc. etc.

Natuurlijk is de Stam ook van de partij bij de diverse groepsactiviteiten.

Leeftijd:
21 tot 99 jaar