Scouts (11-15 jaar)

• Ben jij 10 tot 14 jaar oud?
  • Heb jij interesse natuur?
  • Is met een groep gezellig bezig zijn echt iets voor jou?
  • Wil jij een gevarieerd programma?
  • Wil jij ook wel eens gezellig met z’n allen op kamp?
  • Heb jij zin om nieuwe mensen te leren kennen?
  • Zou jij ook wel eens een gigantische toren willen bouwen?
  • Kan jij je eigen potje koken?
  • Heb jij niets te doen op zaterdagmiddag?

Ja? Dan is scouting echt iets voor jou! De scouts is een speltak voor kinderen in de leeftijd van 11 tot 15 jaar. Wij draaien op zaterdag van half 2 tot half 5. We draaien een gevarieerd programma met actieve buitenspelen, knutselen, pionieren, tochten en nog veel meer. Ook gaan we een aantal keer per jaar op kamp naar diverse locaties met als klap op vuurpijl een zomerkamp aan het einde van het jaar. Wij vertellen natuurlijk niet alles, kom zelf een keer langs om te kijken wat we nog meer doen. Om een impressie te krijgen over wat we doen open het fotoboek.

Heb jij interesse om bij de scouts te komen?

Naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en geboortedatum! Wij zorgen ervoor dat je zsm een berichtje terug krijgt!

Leeftijd:
11 tot 15 jaar