Explorers (15-18 jaar)

Ben jij tussen de 15 en 18 jaar en wil jij je eigen plannen maken? Word dan explorer! De explorers organiseren hun eigen activiteiten, zoals een expeditie in het binnen- of buitenland. Alle leden runnen gezamenlijk hun eigen afdeling.

Het was tegen augustus (2006) aan dat de ‘leden’ van de nieuwe Explorers gebeld werden. Het waren bijna allemaal oude leden die er wel weer eens zin in hadden om wat leuks te gaan doen op de vrijdagavond.

Op 1 september begon het grote avontuur dus. We hadden een opkomst over wat we allemaal konden verwachten van de Explorers en wat voor plannen we hadden voor leuke opkomsten.
Dat was een beetje moeilijk want iedereen wist niet zo goed wat we wilden, dus de eerste paar keren heeft de leiding een opkomst georganiseerd. Ondertussen hebben we wel zo veel inspiratie gekregen dat we allemaal om de beurt een opkomst moeten organiseren.

We hebben al redelijk veel dingen gedaan zoals: primitief koken, tochten lopen/fietsen (die bijna altijd fout gaat J) en we zijn al een paar keer op kamp geweest.

We gaan we nog een keer samen met het kader van de scouts wandklimmen, hiervoor hebben we geld gespaard met kerstbomen verkopen op de kerstmarkt afgelopen jaar.
Dit jaar hebben we een heeeeel leuk eerste zomerkamp als Explorers gehad waar we weer heel veel dingen hebben geleerd en gedaan.

Alles bij elkaar hebben wij een kleine (maar 10 man incl. 3 leiding) maar gezellige Explorers en we hopen dat er nog meer gezellige mensen van de scouts of van buitenaf bij gaan komen. Heb je interesse om bij de Explorers te komen, stuur dan snel een mailtje naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Wij zorgen ervoor dat je z.s.m. bericht krijgt!

Leeftijd:
15 tot 18 jaar